| Aktuality | Spolupráce | Nápověda | Firma | Kontakt | | £ | | | Kr.
   
zaregistrovat    Zapomenuté heslo
Uživatelské jméno: : Heslo :    
PRINTSHOP
STANDARDNÍ TISK
ETIKETY, 3D SAMOLEPKY
PLOTROVÉ ŘEZÁNÍ
REKLAMNÍ PŘEDMĚTY
TISK + OŘEZ
VZORKY A VZORNÍKY
O firmě

Vítejte na stánkách společnosti D&D Sp. z o.o.

Společnost D&D Sp. z o.o. byla založena v roce 1994. Dodáváme služby v oboru grafické komunikace – počínaje vizitkami přes knížky a obaly až po velkoformátové výtisky. Díky jedinečnému strojovému parku využívajícímu ofsetovou a digitální technologii můžeme našim zákazníkům nabídnout jak tradiční polygrafické služby v přesně požadovaných nákladech, dokonce i v jednotlivých exemplářích, tak i tisk variabilních dat na základě databázových aplikací, používaný v tzv. „one-to-one“ marketingu.

Vysoce kvalifikovaný personál, nejmodernější vybavení a speciální systém řízení procesů zaručují vysokou kvalitu služeb, dodržování termínů dodávek a konkurenční ceny.

Specializujeme se na malonákladový a středněnákladový tisk. Nepřijímáme objednávky na velké náklady, díky čemuž si u nás můžete všechny nabízené výrobky a služby objednat v přesně takovém nákladu, jaký potřebujete (dokonce jednotlivé kusy).

Co nabízíme?

Výrobky/služby: vizitky, reklamní karty, letáky, firemní papír, pohlednice, desky, razítka, štítky, nálepky 3D, odznaky, placky, malonákladové knížky/brožury, fotoalba, solventní velkoformátový tisk, velkoformátový tisk UV na pevném podkladu, laserové řezání, plotrové řezání, malonákladové obaly/stojany/POS produkty, malonákladové pořadače, personalizovaný tisk, tisk proměnných dat, transakční tisk.

Dokončující zpracování: řezání na řezacích strojích, trojřez na knížky, lepená vazba, sešitové šití s tvarováním hřbetu, vrtání otvorů, falcování, bigování, laminace, UV lakování, vazba s očky, tuhá vazba, výsek.

Proč se spolupráce s D&D vyplatí?

  • bohatá nabídka služeb na jednom místě;
  • nejvyšší kvalita a dodržování termínu služeb;
  • určení termínu a kalkulace „on-line“ u všech zakázek 24 h denně, 7 dnů v týdnů;
  • přesné informace, jak připravit projekt, „on-line“ 24 h denně, 7 dnů v týdnu.
  • pohodlí – příprava objednávky a přenos souborů bez nutnosti odejít z kanceláře;
  • dodávka kurýrem na libovolnou stanovenou adresu v celé Evropě;
  • expresní termíny;
  • velmi příznivé dealerské ceny;
  • sledování stavu uskutečnění zakázky na internetu;
  • informovanost.


Používáním těchto internetových stránek souhlasíte s Pravidly spolupráce, Zásadami ochrany osobních údajů i používáním souborů cookies.

Náš portál používá informace uložené pomocí souborů cookie nutné k obsluze internetového obchodu a vytváření statistik.
Použitím těchto stránek beze změny nastavení vašeho prohlížeče se tyto soubory budou ukládat na vašem koncovém zařízení.
Pamatujte, že toto nastavení můžete kdykoli změnit.