Pravidla přesunu zakázek
Zákaznický panel umožňuje přesouvat zakázky pouze mezi objednávkami se stejným způsobem platby a stejnou doručovací adresou.
Před zahájením přesunu zakázek je třeba pamatovat na několik pravidel, která se s tím pojí:
- Při přesunu zakázky z objednávky s kratším termínem vyřízení do jiné objednávky s delším termínem se termín vyřízení zakázky prodlouží.
- Při přesunu zakázky z objednávky s delším termínem vyřízení do jiné objednávky s kratším termínem se termín zakázky nezmění, ale prodlouží se termín vyřízení objednávky, do které byla zakázka přesunuta.
- Termíny vyřízení jsou přiřazeny každé zakázce zvlášť a aktualizují se při každém přesunu. Opětovný přesun zakázky zpět do původní objednávky neobnoví předchozí termíny.
Veškeré náklady na dopravu se účtují při fakturaci zásilky. V souvislosti s tím:
- Pokud se v důsledku přesunu zakázky změní celková hmotnost objednávek, mohou se změnit i náklady na dopravu.
- Pokud přesuneme zakázku z objednávky placené převodem do objednávky placené na dobírku, bude přesunutá zakázka fakturována jako dobírka (a naopak).
Návod k použití
Na seznamu objednávek je viditelných posledních 30 objednávek (včetně základních informací). Po kliknutí na číslo objednávky nebo tlačítko „rozbalit“ pod objednávkou se zobrazí seznam jejích zakázek. Chcete-li informace o zakázkách skrýt, klikněte na tlačítko „sbaliť“. Můžete rozbalit libovolný počet objednávek současně.
Pro přesunutí zakázky z jedné objednávky do jiné je třeba pod danou zakázkou vybrat ze seznamu objednávku, do které ji chcete přesunout, a stisknout tlačítko „přesunout“.
Chcete-li objednávku rozdělit, přesuňte zakázku do nové objednávky a případně k ní přesuňte další zakázky. V seznamu objednávek, do kterých lze zakázky přesouvat, jsou pouze ty objednávky, jejichž stav vyřízení umožňuje přidání zakázky.